Śląska Nagroda Jakości Szybka Terapia Narodowy Fundusz Zdrowia Ceryfikat 2015/47 ISO 9001ISO 9001 "Kompleksowość, wysoka jakość, bezpieczeństwo
- by ratować, leczyć, uczyć"
Aktualności
21.08.2020

Komunikat dotyczący telefonicznego kontaktu z poradniami.


    W trosce o naszych pacjentów oraz w celu poprawy funkcjonowania Poradni Specjalistycznych Przyszpitalnych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju zostały wprowadzone zmiany organizacyjne.


    Od 24.08.2020 r. pracownicy poradni będą pozostawali w pełnej dyspozycji do telefonicznej obsługi naszych Pacjentów w godzinach od 7:30 – 9:00. Oznacza to, że w tych godzinach Pacjenci będą mogli się telefonicznie zarejestrować, potwierdzić lub odwołać wizytę, czy uzyskać inne niezbędne informacje.


    Aktualny wykaz numerów telefonów znajduje się na stronie internetowej szpitala w zakładce działalność, w sekcji Poradnie Specjalistyczne Przyszpitalne.


    Przy telefonowaniu do poradni bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Zapewniamy, że Personel stara się odpowiedzieć na wszystkie telefony i pytania.